Modulul Garantii Emise
Modulul garantii
Platforma ofera acces la o baza unica de clienti care poate fi accesata online din orice locatie in limita drepturilor configurate, atat de utilizatori institutiei financiare cat si de agenti externi care se ocupa de culegerea, stocarea si prelucrarea de informatii privind clientii institutiei financiare si produsele asociate lor. Baza de Date include atat un istoric al activitatilor efectuate cat si a accesarilor efectuate.
Acest modul se ocupa de stocarea si administrarea informatiilor referitoare la clientii institutiei financiare si are urmatoarele avantaje:
- Pastrarea si fidelizarea clientilor existenti prin raspunsuri prompte la cererile lor sau oferirea de de noi produse sau servicii integrate.
- Cresterea procentului de conversie a potentialilor clienti in clienti efectivi prin urmarirea lor pe parcursul inregului proces de vanzare.
- Personalizarea ofertei de produse si servicii la cerintele clientilor.
- Asigurarea culegerii informatiilor specific raportarilor obligatorii.
Modulul ofera suportul necesar pentru administrarea garantiilor pe toate durata lor de viata Pentru o buna organizare a activitatii aplicatia ofera un suport avansat de definire a fluxurilor de lucru (workflow management) in conformitate cu procedurile de lucru ale Utilizatorului.
Configurarea fluxului de lucru permite definirea de puncte de control in cadrul fluxului si de procese automate in anumite faze ale fluxului (de ex. generarea automata a notificarilor).
Modulul de management garantii include urmatoarele functionalitati:
- Beneficiari garantiei
- Garantii emise
- Contragarantii (garantii primite)
- Operatiuni
- Comisioane.
- Rapoarte garantii
Modulul contabilitate generala
Modulul asigura flexibilitate maxima in definirea regulilor contabile ale institutiei financiare (plan de conturi, monografie, etc) astfel incat sistemul poate lucra pe orice tip de structura contabila in functie de cerintele IFN-ului.
Pe baza definitiilor de Plan de conturi, Monografie si Tipuri de Operatiuni sistemul genereaza automat pentru toate operatiunile din zona preluare date garantie inregistrarile contabile corespunzatoare. Se asigura astfel o eficienta deosebita a activitatii si un mecanism foarte puternic de control al operatiunilor.
In acelasi timp sistemul permite separarea competentelor dintre zona de preluare date si cea de contabilitate asigurand postarea tranzactiilor corespunzatoare in contabilitate fara a necesita cunostiinte contabile din partea zonei de preluare.
Toate modulele sistemului care sunt in legatura directa cu inregistrarile contabile folosesc definirea operatiunilor din Monografie. Inregistrarile contabile de oriunde s-ar inscrie in baza de date sunt validate prin cautarea in Monografie a posibilitatii corelatiei debit/ credit intre subgrupele din planul de conturi de care apartin simbolurile de cont care compun tranzactia contabila.